Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den färgen jag vill ha står som utgår snart ur sortimentet på Ikeas hemsida så det antar jag stämmer.
Den vita (men borde egentligen ta detta med att den är på utgående som ett tecken på att jag borde välja en mörkare färg).Vilken färg är det du vill ha förresten?
Det går ju att köpa i annan färg också, men byta klädsel. Finns andra företag som tillverkar klädsel till den soffan, i en mängd olika material och färgerInser så klart nu när jag tittar lite mer ordentligt på hemsidan att det alltså är just den vita färgen som ska utgå ur Ikeas sortiment, inte modellen Söderhamn som helhet. Så jag inte förvirrat någon!
Blev nyfiken, hur gick det till när du provade och köpte soffa utomlands? Min kom iof från Storbritannien tror jag men köpte den i SverigeSatt i säkert 100 soffor innan jag hittade nuvarande (utomlands) och bestämde mig direkt.
Skulle definitivt inte köpa en soffa jag inte suttit i.
Sitsen kan vara för lång/för kort i relation till ens ben, ryggstöd för högt/för lågt. Hur hård stoppningen är varierar också; har soffan fjädrar eller är det kuddar osv osv.
Var på resa, gick in i möbelaffärer och provsatt.Blev nyfiken, hur gick det till när du provade och köpte soffa utomlands? Min kom iof från Storbritannien tror jag men köpte den i Sverige
Säng och kontorsstol fattar jag absolut att man vill provligga/-sitta, med den motiveringen.. men soffa? Hur mkt sitter ni i era soffor egentligen?Jag skulle aldrig köpa soffa utan av provsitta. Lika lite som jag skulle köpa säng eller kontorsstol utan att testa först. Jag kommer få ont i ryggen om möbeln inte passar mig.
JÄTTEMYCKET! Du hittar mig antingen i stallet eller i soffan.Säng och kontorsstol fattar jag absolut att man vill provligga/-sitta, med den motiveringen.. men soffa? Hur mkt sitter ni i era soffor egentligen?
Säng och kontorsstol fattar jag absolut att man vill provligga/-sitta, med den motiveringen.. men soffa? Hur mkt sitter ni i era soffor egentligen?