Köpa sele i USA

Sv: Köpa sele i USA

Jo, det ska jag göra också. både fölmärr och selar. Men nu är det en kompis som fyller fyrtio bast dessförinnan, så vi måste skaffa fram någon present åt honom. Jag föreslog att han skulle få en av mina gamla värdelösa valacker, men det tyckte hans sambo var ett mindre bra förslag.

Jo, det ska jag göra också. både fölmärr och selar. Men nu är det en kompis som fyller fyrtio bast dessförinnan, så vi måste skaffa fram någon present åt honom. Jag föreslog att han skulle få en av mina gamla värdelösa valacker, men det tyckte hans sambo var ett mindre bra förslag.

Tänk vad folk är otacksamma......herregud få en häst gratis liksom....

tänk på at detär dyrt att köpa till sverige om dom ska skicka den. moms, frakt, tull osv...

bäst är att köpa där och hoppas ingen kollar ens bagage om man köper förmycket hehehe.

ag gillar bigdweb.com fast katalogen är bättre :)

Liknande trådar

Utrustning På en sele finns spänne för själva gjorden och ett spänne som går under hästens mage som sitter fast i bröstan. Undrar hur hårt man...
Svar
11
· Visningar
529
Senast: Efwa
·
IT & mobiler Just nu använder vi Telenor, eftersom de bl.a. har obegränsad surf i USA. Telia mfl har en viss mängd som tar slut snabbt och även...
Svar
10
· Visningar
336
Senast: sthu
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
305
Senast: Unafraid
·
Övr. Hund Jag ska köpa en ny sele till min aprikosröda dvärgpudel som när solen lyser ser gyllene ut i pälsen. Jag har nästan bestämt mig för...
Svar
11
· Visningar
1 013
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka