Köpa second hand på nätet

Rie

Trådstartare
På vilka sidor rekommendera ni om man söker att köpa kläder av lite bättre kvalitet på nätet ?

Visserligen har vi flera secondhandaffärer i närheten men jag upplever att det med är HM, KappAhl osv som är representerade där.

Jag har köpt en del kläder på Tradera, i vissa fall såna med prislappen kvar. Brukar finnas rätt mycket märkeskläder i bra skick (fanns i alla fall, var några år sen jag köpte nåt senast, men borde ju fortfarande vara aktuellt).

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 266
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Pga annan tråd här i forumet började jag åter igen fundera på det här med olika material i kläder. Hur ska man tänka egentligen och hur...
2
Svar
20
· Visningar
1 681
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är stolt och måste få skryta lite och eftersom ingen i vanliga livet känner till mina problem så får ni lyssna på det! Jag har...
2
Svar
20
· Visningar
1 845
Senast: Blyger
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 974
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka