Köpa second hand på nätet

Rie

Trådstartare
På vilka sidor rekommendera ni om man söker att köpa kläder av lite bättre kvalitet på nätet ?

Visserligen har vi flera secondhandaffärer i närheten men jag upplever att det med är HM, KappAhl osv som är representerade där.
 
Jag har köpt en del kläder på Tradera, i vissa fall såna med prislappen kvar. Brukar finnas rätt mycket märkeskläder i bra skick (fanns i alla fall, var några år sen jag köpte nåt senast, men borde ju fortfarande vara aktuellt).
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 886
Senast: Cattis_E
·
Kläder & Bli fin Pga annan tråd här i forumet började jag åter igen fundera på det här med olika material i kläder. Hur ska man tänka egentligen och hur...
2
Svar
20
· Visningar
1 669
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 771
Senast: Whoever
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är stolt och måste få skryta lite och eftersom ingen i vanliga livet känner till mina problem så får ni lyssna på det! Jag har...
2
Svar
20
· Visningar
1 810
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Valp 2025
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp