Köpa sadel på kredit...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lonely
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 197
L

Lonely

Vart kan man handla sadlar på kredit? (gärna internetbutik :p)

Vill ha en hoppsadel gärna Prestige, men det går bra med vilken som.

Gärna lite högre pris och bra kvalitet.

Sv: Köpa sadel på kredit...

Jag skulle ta ut en sadelmakare att prova ut den innan jag köper en dyrare sadel på kredit... Vilket man kan göra i de flesta butiker (även internet)

Jo, det var därför jag ville ha just en prestige jag vet att dom passar (den modellen jag vill ha).

Hade en prestige nu men den har blivit sned i bommen :crazy: :confused:

Ska köpa en ny FORT men har inte dom pengarna, så det får bli kredit.

Finns det någon bra och pålitlig internetbutik?

Mustang (sadelprovarstället) har så man kan få sadeln på räntefritt lån :) (blir ju uppläggningskostnad +aviavgift bara)

Om du köper en begagnad så se till att stoppa om den. :)

jag tror nästan du får lägre ränta om du tar ett banklån och betalar av sadeln på en gång, än att ta på kredit?
Fast det beror ju förståss på vad man kan sätta som säkerhet

Har den blivit sned i bommen? Felvärmd, trasig? De har ju bra garanti ang bommarna så utnyttja den!

Liknande trådar

Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 034
Utrustning Hej! Jag har en dressyr sadel (en ganska ovanlig här i Sverige) är en sommer remos musica 18tum som köptes ny sommaren 19 som jag...
Svar
1
· Visningar
320
Senast: DarkInNight
·
Utrustning Någon som har en bra säkerhetsväst till rimligt pris att rekommendera? Gärna runt 1500:- ☺️ Har inte så mkt erfarenhet av västar men...
Svar
1
· Visningar
262
Senast: Fiorano
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 003
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka