M
Missflingan85
Hejsan!
Jag är väldigt kär i en ridskolehäst där jag rider. Brukar rida honom vid både dressyr och hoppning och jag brukar få beröm vid den mesta ridningen med honom..
Detta har ridskolan skrivit om honom:
Född: 18/3-91 Kön: valack Ras: sv. halvblod
Härstammning: e. Trofe´ u.Gambade - Bagathell
Färg och tecken: Brun med stjärn
Mankhöjd: ca:170 cm
Övrigt: Titan är helbror till Toffe´ och de köptes in till ridskolan samtidigt, de kom i februari-97. Titan är en vacker och lydig häst som kan bli lite nervös och ängslig om han inte riktigt förstår vad ryttaren vill. Han är känslig samtidigt som han är ganska stark i psyket. (Mycket bestämd vid sårvård och klippning!) Titan är välutbildad i dressyr och har vunnit flera klubbtävlingar. Han står högt i rang och är en riktig slagskämpe i hagen.
Nu har jag frågat personalen på ridskolan vad det skulle kosta att köpa honom.
65.000:- vill de ha...
Han har haft en del problem med ryggen, men är bra just nu.
Är det rimligt att köpa en 14 årig ridskolehäst för 65.000:-?
tacksam för svar!
Jag är väldigt kär i en ridskolehäst där jag rider. Brukar rida honom vid både dressyr och hoppning och jag brukar få beröm vid den mesta ridningen med honom..
Detta har ridskolan skrivit om honom:
Född: 18/3-91 Kön: valack Ras: sv. halvblod
Härstammning: e. Trofe´ u.Gambade - Bagathell
Färg och tecken: Brun med stjärn
Mankhöjd: ca:170 cm
Övrigt: Titan är helbror till Toffe´ och de köptes in till ridskolan samtidigt, de kom i februari-97. Titan är en vacker och lydig häst som kan bli lite nervös och ängslig om han inte riktigt förstår vad ryttaren vill. Han är känslig samtidigt som han är ganska stark i psyket. (Mycket bestämd vid sårvård och klippning!) Titan är välutbildad i dressyr och har vunnit flera klubbtävlingar. Han står högt i rang och är en riktig slagskämpe i hagen.
Nu har jag frågat personalen på ridskolan vad det skulle kosta att köpa honom.
65.000:- vill de ha...
Han har haft en del problem med ryggen, men är bra just nu.
Är det rimligt att köpa en 14 årig ridskolehäst för 65.000:-?
tacksam för svar!