Köpa husvagn.

paradisgumman

Trådstartare
Vad ska man tänka på om man ska köpa husvagn? Vi vill köpa en för max 30000 att ha dels som gäststuga och även kunna ha när vi åker någonstans. Krav är att det finns någon form av toalett i den och inte alldeles för liten. Är det något märke man ska undvika, tips och råd mottages tacksamt.
 
Är det ingen som har ett råd att ge.

Det är svårt med husvagnar, både hyfsat nya och förstås en hel del gamla kan ha mycket besvär med fuktskador. Och de är inte alltid så lätta att hitta. Men använd näsan och kika i hörnen på husvagnen, om det syns några fläckar. Gå igenom karossen osv. så att den verkar hel. Finns ju fukttestare att köpa, så vill man kan man ju kontrollera med en sådan.
Förtält är ju dyra saker, så det är ju en stor fördel om det medföljer ett bra sådant.
Toaletten är ju sällan speciellt stor eller smidig, så där har jag inte mkt till råd att ge.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
656
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Nu behöver jag alla hobbypsykologers hjälp! Jag har haft en helt vanlig trevlig morgon. Lämnat sonen på scouterna och körde till ÖB för...
2
Svar
29
· Visningar
2 421
Senast: skiesabove
·
Hästvård Alla tips mot kliande hud på häst mottages tacksamt. Salvor, fodertillskott, tvätt etc. Ska till hööks över helgen märkte att där finns...
Svar
15
· Visningar
748
Senast: Vinur
·
Kropp & Själ Min make och jag vill långsamt börja planera en resa ner genom Europa med våra barn. Vi tänkte bila och det ska inte ske än på ett tag...
2
Svar
25
· Visningar
832
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp