Köpa häst utomlands...

T

TB-lover

Har tittat på lite hästar utomlands och fastnat för en i ett välkänt tjeckiskt stall. Undrar om någon annan köpt häst därifrån och skulle vilja dela med sig av sina erfarenheter vad gäller allt från köp till hästen kom hem... Stämde allt? Besiktade ni om hästen i sverige?

Sv: Köpa häst utomlands...

Har tittat på lite hästar utomlands och fastnat för en i ett välkänt tjeckiskt stall. Undrar om någon annan köpt häst därifrån och skulle vilja dela med sig av sina erfarenheter vad gäller allt från köp till hästen kom hem... Stämde allt? Besiktade ni om hästen i sverige?

33 st som tittat men ingen som kan hjälpa med goda råd?? Hoppas någon vet något :)

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 766
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 785
Senast: Lavinia
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 080
Senast: Roheryn
·
Hundträning Hej alla! Jag skulle vilja börja träna uppletande och nosework eller specialsök (röd Kong) med min hund och har ett par funderingar som...
Svar
16
· Visningar
979
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka