Köpa foderstatsprogram

F

frid

Hej! Finns det fler bra foderstatsprogram att köpa än PC horse? Jag vet att det finns gratisprogram men jag undrar som sagt om det finns fler bra på marknaden än bara PC Horse att köpa? Vilka köpeprogram använder ni er av?

Sv: Köpa foderstatsprogram

Man kan göra ett eget i Excell! Helst gratis! (Förutsatt att man har XL förstås ;))

Ja, jag har sett det i annan tråd, men är inte det ett himla pyssel att få ihop?...Är lite bekväm och vill nog gärna köpa mig ett färdigt....Vill bara vara säker på att få tag på ett riktigt bra. Jag har fått mycket positiv erfarenhet av PC-horse men jag skulle ändå vilja få veta om det finns fler bra så man kan jämföra lite innan man slår till:laugh:

*puttar upp*
Finns det verkligen inte fler foderstatsprogram att köpa?

Om du googlar foderstatsprogram så dyker det upp bland de första resultaten. Finns demo att testa på hemsidan :)

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
659
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 743
Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
1 153
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 070
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar