Jag har ridit en d-ponny sedan i våras, men i somras så fick han ett fånganfall (inte kraftigt som tur var)! Han röntgades och hade ingen rotation! Ägaren har varit lite slarvig och jag har skött näst intill allt, följt med till veterinären, gått ut med han och nu för ca 3 månader sedan börjat skritta han! Nu har han börjat få trava och är friskförklarad och hur fin som helst. Ägaren har inte tid med honom och jag har han 7 dagar i veckan och vi funderar på att köpa han. Jag och min mamma har 1 shettis och en unghäst, jag hade en tävlingsponny som fick somna in för 3 månader sedan! Jag och min familj är alltså hästvana och haft häst hela livet.
Så min fråga är nu: Är det en risk att köpa honom? Han är 11 år (2003) och har aldrig varit sjuk, sparsamt använd! Eftersom jag redan känner honom så är det en möjlighet.! hade ni köpt honom?
Kan tillägga att jag är 17 år!
Vet inte om detta är rätt tråd? men jag testar.
Så min fråga är nu: Är det en risk att köpa honom? Han är 11 år (2003) och har aldrig varit sjuk, sparsamt använd! Eftersom jag redan känner honom så är det en möjlighet.! hade ni köpt honom?
Kan tillägga att jag är 17 år!
Vet inte om detta är rätt tråd? men jag testar.