Köpa eller inte???

dobbis

Trådstartare
Som alla vet blev jag ju hastigt o mindre lustigt hästlös.

Har fått förmånen att köpa detta underbara föl med mamma + dräktig med samma hingst.
mamma E: Induc-Arsenal (mf var även mf till stoet jag fick avliva med fölet i magen) huvudstamboks sto i Trakhener + DV,mamma medaljsto.
Fölet E: Laurino Lauries Crusador XX -Weltmeyer-sherlock Holms,bebis är knappt 2mån.

Köpa eller inte köpa? Vad tycker ni bukar

Sv: Köpa eller inte???

Ja, varför inte. Det verkar ju vara blod som du vill ha. Fölet lär ju inte heller vara svårsålt om du vill sälja, med bra stam och den teckningen:).

Så det avgörande lär väl vara priset och åldern på stot då!

Priset är mycket bra :angel: och Stoet är 8år,ridbar men har haft föl 07,08 så hon är ju inte i toppform,men det kan jag leva med och även fixa till när bebis är gammal nog

Tveka inte om det känns rätt för dig och priset är bra. Någon gång ska du väll ändå ha lite tur!!! Håller tummaran för dig!

blir du less på fölis så kan jag ju alltid långtidslåna, kan hämta själv oxå :D och du får fölis tbx när det blir extra besvärligt

kan inte tänka mig dig utan hästar så köp nu

// vickis som väntar på att hennes vet ska sluta semestra så jag få veta om turisten fortfarande är därktig

Fint tecknat föl! Kan ingenting om stam, men köp om det känns rätt i magen :)

Hmmm hur många hästar skall du köpa :angel: skulle inte de andra två komma idag ?

Dom kom i går vid 19-tiden,men en av dom är ju ett "panikköp" med en för mig felaktig stam,hon är ju dressyr "kamel" :o

Dobbis/ som hukar sig innan dressyr människorna kommer

stammen på det här stot klingar ju en aningens dressyrkamel aktigt oxå!

Stoets stam är multi,men bäbis är väl åt dressyrhållet "host,harkel" ;)
men dom blir vad man gör dom till,eller är det inte så.........Och vad tusan är man grönpapprad "skäck" så må det ju vara hänt.
4åringen är mycket mer dressyr för att inte säga extremt mycket dressyr (pappa De Noir)

Tycker att du ska köpa! Du förtjänar det här fina stoet och underbart fina föl efter allt hemskt du har fått gå igenom!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka