Bara på Hund.Får man säga taxöron?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara på Hund.Får man säga taxöron?
Men nu är vi på Senior!Bara på Hund.
Men nu är vi på Senior!
Om du trivs i overallen på julfesten, så är det ju upp till digjag trivs i min stalloverall, den blir fin på julfesten där de andra troligen har nåt helt annat
Nu har ju TS bestämt sig, men jag tycker diskussionen är intressant.
Tornblomma, som ju jobbar med kläder och mode, har flera intressanta synpunkter som jag absolut delar. Detta med kvalité, billiga material och vad dessa två gör för helhetsintrycket tycker jag är jätteviktigt för plagget.
Det går inte att få ett billigt, syntetiskt plagg att se ut som hög kvalité. Det ser bara trashigt och tråkigt ut, billigt och vulgärt på ett negativt sätt. Det säger ju också en del om bäraren tyvärr. Det allmänna intrycket.
Visst finns det billiga plagg som ser dyrare ut, men vissa material kan helt enkelt inte se ut som annat än vad de är...
Såg trailern. Coola tanter ( lite du om 45 + år )Varför kan man inte göra likadant som äldre menar du?
Edit: googla advanced style så får du fram många härliga tanter som kör all in på det här med mode!
Rekommenderar också dokumentären om den finns tillgänglig online, den är helt fantastisk!!!
Mycket av intrycket hänger på är kroppen plagget sitter på.Nåt jag gärna vill lägga till är att det går att se (och känna sig) exklusiv även med billiga medel! Det kräver lite mer arbete än om man bara kan tåga in och köpa nåt dyrt designerplagg men det går absolut!
Istället för att köpa billiga massproducerade plagg i tex polyester så kan man ta en runda och kolla secondhand! Visst, mycket där ÄR skräp men man kan fynda!
Själv har jag köpt välskräddade sidenplagg och ytterplagg i kvalitetsull tex för mindre än vad jag hade betalat för ett plagg från Nelly.
Sen kan man om man har tid, tur och lite skicklighet även fynda designerkläder secondhand! Jag har hittat YSL, DVF, Louis Vuitton, Chanel, Hermes... (bara för att nämna några) på Myrorna!
Det var inte så du skrevOm du trivs i overallen på julfesten, så är det ju upp till dig
Jag trivs i min overall i just stallet
På julfest väljer jag något annat.
Det står i forumreglerna att man inte får kalla sina bröst för flickor.
För ett otränat öga kan det se fint ut, men inte för ett tränat.Mycket av intrycket hänger på är kroppen plagget sitter på.
Är det en vältränad fin kropp, så kan en nästan använda vilket tyg som helst. Passform och sömmar är alltid viktigt
Mycket av intrycket hänger på är kroppen plagget sitter på.
Är det en vältränad fin kropp, så kan en nästan använda vilket tyg som helst. Passform och sömmar är alltid viktigt
Vilken fantastiskt bra regel, den ska jag ta efter!Jag har en klar regel vid reaköp. Om jag inte valt att köpa den för fullpris får den hänga kvar. Har sparat mig massor med pengar.
Vilken fantastiskt bra regel, den ska jag ta efter!
Skämta inte om så allvarliga saker! Du menar att det finns FLER?Haha! När jag läste det i en annan tråd häromdagen tänkte jag genast att det var något @mandalaki inte skulle gilla.
Det är Oprahs ord, om jag inte minns fel. Min mamma tycker att det är jättekäckt. Urgh.
Jag vet kvinnor som har döpt sina...Haha! När jag läste det i en annan tråd häromdagen tänkte jag genast att det var något @mandalaki inte skulle gilla.
Det är Oprahs ord, om jag inte minns fel. Min mamma tycker att det är jättekäckt. Urgh.
Skämta inte om så allvarliga saker! Du menar att det finns FLER?
Men alltså, har du sett det användas här på Buke?Ja! Det finns massor av flickor därute!
Men alltså, har du sett det användas här på Buke?
Jag kommer konsekvent börja använda "myspinne" som protest.
Ja, eller så tänker jag alldeles uppåt väggarna, men jag tror att det var här jag såg det häromdagen. Jo, det var det, nu hittade jag det i Vad gör ni-tråden.
Kräks lite i munnen nu, inte schysst av dig så här på en fredag!Men alltså, har du sett det användas här på Buke?
Jag kommer konsekvent börja använda "myspinne" som protest.