köpa baksele

N

Nora

Shettisen ska nu äntligen få en egen baksele och jag behöver lite tips om vart jag kan hitta den bästa! Den ska vara i svart läder, silverspännen, hållbar i bra kvalitet och som fungerar bra för runt 500kr. Hiva in tips för jag hittar ingen själv...

Sv: köpa baksele

Tipsa gärna om allt...kan nog förhandla kostnaden lite med ägaren om det inte finns några billigare...

Sy upp en? Jag vet 2 billiga sadelmakare i Skåne som sydde om hela min brösta för 500. och det var en stor brösta för stooor häst. :)

/jenny

såg den också! men jag har för mig att den hade mässingdetaljer ...

men jag kom ju på en sak! jag har ju en baksele till min loksele :) som jag bara använder på vintern med släden. den är väl kanske inte världens vackraste/bästa kvalité. men du kan ju alltid prova den! hoppas vi syns den 3:e!!

Ja det skulle ju va super!! :bow: Inga mässingsspännen på den?!? Så länge i alla fall...
Hoppas verkligen innerligt att vi gör det!!!!! Håll tummarna riktigt jäkla hårt!

Den på lillhästen har mässingsspännen...annars hade den ju vart bra!! Ska kolla den där annonsen...

Nixpix inga mässingspännen på den. Den är rätt stor, strl ponny, men den passar på frosty och man kan ju alltid kapa lite remmar som sticker ut.

Så nu håller jag tummarna ännu mera att ni kommer den tredje så du även kan låna bakselen!! :bump: :bump:

Ja det är bra!! Jag får väl se till att han musklar upp rumpan lite då...hehe...

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
976
Senast: Cattis_E
·
Övr. Barn Dottern vill vara tomtenisse i förskolans luciatåg och vi behöver en dräkt. Vill helst köpa i butik så jag är säker på att vi hinner få...
Svar
5
· Visningar
424
Senast: Mirre
·
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
746
Senast: Oknytt
·
Hemmet Har äntligen fått ett rum ledigt som ska byggas om till enbart klädkammare. Först ville jag ha en lyxig walk in closet som var öppen där...
Svar
0
· Visningar
158
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka