Lazy Lady
Trådstartare
Speciellt inte när alla i huset ska göra ettSant. Kök, badrum & könsbyten är inte billiga![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Speciellt inte när alla i huset ska göra ettSant. Kök, badrum & könsbyten är inte billiga![]()
Om huset har skrivit på en förhandlingsordning med HGF, annars måste man egentligen förhandla hyran med varje enskild hyresgäst. D v s man måste inte ha en förhandlingsordning, men det underlättar ju att bara behöva förhandla med HGF istället för att förhandla med ett antal hyresgäster.Ang hyressättning så måste en nog alltid gå via Hyresgästföreningen om det är fler än två hyresgäster, om jag minns rätt från mitt styrelsearbete (i en Brf men ändå..).
Vadå? Ni skulle ju kunna ha candlelight suppers ála Hyacint Bucket med demFick igår reda på av min chef att två utav hyresgästerna är självutnämnda societets damer, riktiga åkerspöken att ha att göra med så jag skulle va glad att vi backa ur. Bra med Inside information och lokalkännedom![]()