Hade ett par stövlar ute på annons, skrev med färg, storlek, och mått. Tog sedan bild på måttbandet och stöveln medans jag mätte för att visa noga. Fick ett svar från en tjej, som undrade om jag kunde mäta mina ben och skicka till henne. Ok, det gjorde jag. Hon ville köpa, så jag packade in dom, tog kort på paketet, tog kort på paketet med adressen och skickade bild på kvittot att jag lämnat in dom. Allt bra, trodde jag. Hörde inget, så tänkte att allt var bra, att stövlarna kom fram och passade. Sen, några veckor senare kommer ett mail, stövlarna passade inte och hon vill lämna tillbaka dom
. Nja, skrev att jag gjort allt jag kunnat och som hon bett om innan och att jag inte är en affär med bytesrätt. Dagarna som följde var endel mail fram och tillbaka, till slut så skrev jag att nu fick det vara nog, ville hon inte ha stövlarna så fick hon väl sälja dom då. En vecka senare fick jag mail att nu hade hon gett bort stövlarna till hennes kompis, att hon hade förlorat en massa pengar ( 200 kr för stövlarna plus lika mycket i frakt) och även tid i den här affären och avslutade mailet med " hoppas du är nöjd med dig själv, hade du bara tagit tillbaka stövlarna och gett mig mina pengar så hade det inte behövt sluta såhär"