Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
skräpkorgen är tom.
Jag hade vägrat att betala en högre frakt, hade tagit upp problemet Tradera för att få lite råd.@DarkInNight
Fast säg inte att tradera är problemfritt alla gånger. Jag hade en köpare som inte ville acceptera mitt fraktsätt (ej spårbart) utan ville minsann ha spårbart på en grej för 10 kr. Men jag fick stå för mellanskillnaden för jag inte orkade bråka mer med henne (vi hade redan disskuterat detta länge och jag ville inte få dålig omdöme). Så jag gick BRUTALT back på affären eftersom spårbart via posten inte är direkt billigt (och hon inte ville vänta på att jag kunde skicka via annat fraktbolag). Så nej, jag har inte ens tilltro till Tradera längre. Där är man ju så rädd att göra någon upprörd, för då får man ju dåligt omdöme.
Haha! Blir nyfiken! Vad är det för sak som är värd att vänta så länge på?
@mooi
Jag hade nog tröttnat ur vid det här laget, jag säljer ju saker för att bli av med dem.
Hjälp bitter-sur-kärring har jag visst blivit också
Eller dom som säljer släp och bara skriver "kan dras med B-kort". Då kan ju inte släpet ha en högre totalvikt än 750 kg om man helt säkert ska få dra med B...
Blir inte direkt sugen på att försöka sälja av lite av de grejor jag samlat på mig när jag läser den här tråden. Själv försöker jag köpa sadel men många av alla annonser jag svarat på har jag inte fått någon respons på... Försöker svara seriöst och be om mer info då det ofta står ganska lite i annonserna. Undrar om folk inte vill sälja sina sadlar... Och om den nu är såld kan man väl svara det och ta bort annonsen.