konstiga meddelanden

V

vackrastarflow

Hej!

Jag hittade en massa meddelanden från längesen i min meddelande-inbox, dessutom 15 st som skickats från mig. Två med namn (alltså är det andra människor som skickat meddelanden i mitt namn) och resterande var tomma. Både på dessa och 5 som finns i min inbox står att de är från 1970-01-01 :confused:

Kan detta förklaras?

/Sarah

Sv: konstiga meddelanden

Sök gärna, tror det skrivits en del om detta när jag lanserade det nya forumet i höstas.
Alla gamla skickade och mottagna PM för din användare tror jag skall finnas i din inbox. I de fall uppgiften om tid och datum fallit bort, är lika med noll, blir datumet 1970-01-01.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
910
Senast: corzette
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 317
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
36 976
Senast: Habina
·
Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från...
2
Svar
21
· Visningar
4 835

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka