Konstig mens

sadgirl

Trådstartare
Sen jag gjorde abort i april så har det hänt en del saker. Dels så fick jag mycket finnar i tinningarna under den korta graviditeten, dessa har fortfarande inte försvunnit.. Och dels så har min mens blivit konstig. Jag har alltid haft regelbunden mens, liten blödning och en kort mensperiod. Har blödigt 4-5 dagar bara. Mensen är fortfarande regelbunden och kommer alltid vid samma datum.. Men nu kan jag blöda 3 dagar sen ha uppehåll 1-2 dagar för att sen blöda 2 dagar till.
Vad kan detta bero på?

Den senaste gången så efter själva uppehållet så kom det inte vanlig mens utan det var mer som en brun kladdig sörja, liknade mer diarré :yuck: Vad händer?? Är det något farligt med uppehåll ??
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Visste inte riktigt vart jag skulle lägga denna tråd. Men den landade här tillslut. Födde barn i oktober -23. Mensen kom tillbaka efter...
Svar
2
· Visningar
462
Senast: annersia
·
Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 296
Senast: Norma
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 472
Senast: Svartkatt
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 071
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp