Grålly
Trådstartare
Min labradorhane på 9 veckor har varit här i 6 dagar, och igår upptäckte jag denna knöl på magen hans. Den är stor som en ärta, sitter bredvid snoppen, och är stenhård. Han reagerar inte när man rör/klämmer och är inte allmänpåverkad, han äter, leker och är precis som vanligt. När man drar i huden följer den med, så den sitter väl fast där. Den har inte varit där sen vi hämtade honom, och jag tror inte den var där dagen innan jag upptäckte den, tror jag hade sett den då den är tydlig. Den är lite större än det ser ut på bild, blixten förminskar den litegrann, men som en ärta som sagt.
Någon som vet vad det kan vara? Har ringt till uppfödaren som tyckte jag kunde avvakta så länge han inte verkar påverkad, tänkte ringa vet. men det är ju lördag eftermiddag, men kanske jag borde ringa ändå?
Är jätteorolig över min lilla bebis
Någon som vet vad det kan vara? Har ringt till uppfödaren som tyckte jag kunde avvakta så länge han inte verkar påverkad, tänkte ringa vet. men det är ju lördag eftermiddag, men kanske jag borde ringa ändå?
Är jätteorolig över min lilla bebis