Konster *Bildtråd!*

_moa_

Trådstartare
Nu vill jag se bilder på era hundar när dom gör konster :D Det behöver inte vara värsta avanserat utan bara sådana roliga små övningar som man tränar!

Sitt fin
sittfint.jpg


Rygg
nellan.jpg
 
Sv: Konster *Bildtråd!*

Ok , här kommer dom då :D

Gammla vovven ligger i pang ...

Sakna :cry::love:

Fler kommer , ska bara tömma mitt konto , får inte plats att ladda uppfler .... :angel:
 
Sv: Konster *Bildtråd!*

Vilken söt karate-pose ;)

Min vovve kan "Pang", typ... Ibland överdramatiserar hon och gör lite "rulla runt" först :p
 
Sv: Konster *Bildtråd!*

Vilken söt karate-pose ;)

Min vovve kan "Pang", typ... Ibland överdramatiserar hon och gör lite "rulla runt" först :p

Ja visst är den :love:

Haha din vovve får lite dödskramper först med andra ord? :p
Nelly är kass på att spela död eftersom hon inte kan sluta vifta på svansen!
 
Sv: Konster *Bildtråd!*

OO vilken duktig vovve!:)

Hoppas min lillskit blir minst lika duktig när han blir stor!:D
 
Sv: Konster *Bildtråd!*

Då min valp inte är tillräckligt gammal än visar jag bilder på familjens vovve som jag o syrran brukade träna lite konster med.

Hoppar på kommando
zaajjko.jpg


Övar "plats"
P1010318.jpg


Puss på kommando
Bild26.jpg


Vacker tass
ziccoGODIS.jpg
 
Sv: Konster *Bildtråd!*

Buffy kan:

Sitta fint

buffis.jpg


och stå på bakbenen

buffis2.jpg



Och lite annat smått å gott... men har inte bild på allt än... :D
 
Sv: Konster *Bildtråd!*

härlig hund! ser ut att vara korsning med isbjörn...;)
 
Sv: Konster *Bildtråd!*

Tack! :D

hon är blandning mellan jack russel, yorkie, papillon, mops och lahsa apso. Och jag tror det kan vara borderterrier i henne oxå. :D
 
Sv: Konster *Bildtråd!*

Haha ja.. Det är synd att filmen inte är längre för hon kan ligga kvar hur länge som helst. :)
 
Sv: Konster *Bildtråd!*

Jag tror dig!;)
Håller på att lära min gamla gubbe att dö när han blir skjuten,men jag har bara kört med det klassiska "bang/poff" "skottet":angel: Erat var MKT häftigare då det lät på riktigt ju:D
Sen är min hund helt seg,har vi TUR så lägger han sig ner låångsamt,sen lägger han sig plant ner på sidan och tjuvkikar med antigen båda ögonen eller hela huvudet Men när han är riktigt trög så rullar han bara runt eller sitter fint:eek::rofl: -mobbad hund:p hahah
Men din hund bara dog rakt av-så ska min Också göra juuuh
*Måste visa filmen för han så att han fattar hur det egentligen Ska gå till*:idea:
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 771
Senast: Hermelin
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 153
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Mötte en kvinna ute i skogen som frågade om hon fick hälsa på mina hundar och jag svarade absolut men dom är smutsiga och kommer hoppa...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 989
Senast: Stergo
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 117
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp