Jag har bott på Väster en gång i tiden och trivdes bra därVäcker min tråd igen då jag nu börjat leta mer seriöst och ska titta på en lägenhet imorgon. Vildanden (Papegojlyckan?), är det ett okej område?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har bott på Väster en gång i tiden och trivdes bra därVäcker min tråd igen då jag nu börjat leta mer seriöst och ska titta på en lägenhet imorgon. Vildanden (Papegojlyckan?), är det ett okej område?
Jag stod i kö i 9 år för att få min lägenhet på Östra Torn, och det är inte ens en av de populäraste lägenheternaLKF? Hur många års kötid behövs för det ungefär?
Östra Torn är ett trevligt område, lite "vid sidan av" så kan tänka mig att det är ganska lugnt och sen med Hardebergaspåret alldeles intillJag stod i kö i 9 år för att få min lägenhet på Östra Torn, och det är inte ens en av de populäraste lägenheterna. Men nya och dyrare lägenheter är det oftast kortare kötid på.
Jag har typ 12-13 år och behöver ”några år till” för en av de billigare, centrala lägenheterna enligt LKF. Jag kan få en dyrare, nybyggd, central lägenhet med dem köpoängen jag har. Men jag vill ha helst ha en sekelskiftesLKF? Hur många års kötid behövs för det ungefär?
Förstår att du vill bo där, Lunds centrum är väldigt trevligt och LKF har några fina sekelskifteshus, som det på Skolgatan snett söder om MårtenstorgetJag har typ 12-13 år och behöver ”några år till” för en av de billigare, centrala lägenheterna enligt LKF. Jag kan få en dyrare, nybyggd, central lägenhet med dem köpoängen jag har. Men jag vill ha helst ha en sekelskiftesHar inte bråttom, utan låter bara tiden gå
![]()