Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag skulle kastrera illa kvickt. Katter kan bli könsmogna vid 4-6 månaders ålder och din hona kan alltså vara dräktig redan. Man rekomenderar kastrering vid 6 månader, speciellt om man har hona och hane ihop.
Hej, jag hade samma problem. Katterna var 8månader och 11 månader, flickan äldre. Kom på dom me att börja para sig så det blev lite brådis.. Gjorde misstaget att operera flickan först, borde ha tagit båda samtidigt! Det slutade med att pojken fortsatte uppvakta tills jag fick honom också kastrerad och ännu idag 1 år senare tycker flickan inte alls om honom.. synd för de var ju så goda vänner..
De kan börja "ogilla" varandra ändå. Har två honkatter (syskon) som jämt lekte och kelade tillsammans när de var yngre, men nu vill de helst inte veta av varandra... och den ena av dem fick en kattunge för ca ett halvår sedan, som de nu avskyr båda två ...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.