Kompostmask

Sv: Kompostmask

Det rekommenderas att man planterar in maskarna när det inte är risk för frost eller vid extrem värme och torka, fast då kan man vattna stacken

Ok, just nu vore alltså ett ganska bra tillfälle? Det har regnat senaste dagarna och varmt är det ju också.

*kl*

Om man har maskar behöver man alltså inte tömma stacken? Hur hindrar man gödslen från att börja brinna ihop?

**KL**
Kan det vara att man får med kompostmaskar själv från trädgården från löv, jord etc eller måste man köpa? Känns så konstigt att beställa på postorder, hade hellre köpt av någon i närheten..
/U

Liknande trådar

Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
318
Senast: MiaMia
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 573
Senast: 13579vas
·
Hundhälsa Lyssnade lite på riksdagsdebatten om hundsmuggling och blir sååå beklämd. Nu hamnade jag mitt i och ärligt talat orkade jag inte lyssna...
Svar
5
· Visningar
722
Senast: Bulldoozer
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 195
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Uppdateringstråd #2
  • GHS - dagens dressyr.