Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför inte glädjas med henne istället? När jag tycker att någon skryter brukar jag tänka att just det här är kanske det hen hämtar sin styrka ifrån. Ingen annan vet vad som finns i en människas innersta och det som kan låta som skryt i någons öron kan vara det som får en annan människa att överhuvudtaget orka överleva. Att då ha behov av att prata om det och kanske till och med berömma sig själv är ju inte så konstigt.
Varför inte glädjas med henne istället? När jag tycker att någon skryter brukar jag tänka att just det här är kanske det hen hämtar sin styrka ifrån. Ingen annan vet vad som finns i en människas innersta och det som kan låta som skryt i någons öron kan vara det som får en annan människa att överhuvudtaget orka överleva. Att då ha behov av att prata om det och kanske till och med berömma sig själv är ju inte så konstigt.
Det är klart man bör glädjas med andra när de är nöjda med sin prestation men att lyssna på när folk gör ner andra pga DERAS prestation ska man väl inte behöva stå ut med.Varför inte glädjas med henne istället? När jag tycker att någon skryter brukar jag tänka att just det här är kanske det hen hämtar sin styrka ifrån. Ingen annan vet vad som finns i en människas innersta och det som kan låta som skryt i någons öron kan vara det som får en annan människa att överhuvudtaget orka överleva. Att då ha behov av att prata om det och kanske till och med berömma sig själv är ju inte så konstigt.
Det är klart man bör glädjas med andra när de är nöjda med sin prestation men att lyssna på när folk gör ner andra pga DERAS prestation ska man väl inte behöva stå ut med.
[/QUOTE Det är just det som är så jobbigt, att hon gör ner andras resultat plus tar på sig en stöddig besserwisserattityd.
Nä jag tolkade in det och det visade sig stämma, enligt ts.Jag ser inte att det står att hen gör ner andras resultat? Det står att hon kommenterar men det är ju inte samma sak som att göra ner.
Säg ifrån en gång för alla. Jag har haft en skrytpelle som jag sa "Nu skryter du igen" varje gång han började med sitt skryteri.Hjälp!! Min.kompis blir så sjukt märkvärdig när det går bra för henne och när hon själv inte tävlar hänger hon på Equipe och kommenterar folks resultat. Tyvärr tvingas jag dras med henne på samma tävling, ge.mig lite mental styrka #