Sv: Kommer ni låta betäcka era ston 2012?
Kommer ni betäcka och isf alla ston eller ett par stycken?
Har bara ett sto och hon skall med all sannolikhet betäckas.
Vilken ras har ni?
swb
Av vilken anledning betäcker ni färre?
hon är inte betäckt på två år så det är väl snarare fler.
Om ni låter betäcka alla ston har ni isf sålt de unghästar ni har till salu?
Hur planerar ni att göra nästa år när fölen kommer om ni inte sålt ngr unghästar?
har inte haft några till salu, den senaste var min första egna uppfödning (inte stoets första föl) och skall bli min nya ridhäst.
Kommer ni låta stona vila, ridas eller låna ut dem/magen?
Stoet har varit ridhäst sen förra fölet (född 10) vandes av så nu tyckte jag det var dags att betäcka igen så jag kan ägna mig lite mer åt den lilla och stoet själv kan få göra det hon gillar bäst, det vill säga ta hand som sina föl.
Den nya fölet skall i så fall säljas men det blir ju först om nästan två år så då kan man ju hoppas på att konjunkturen har vänt.
Kommer ni betäcka och isf alla ston eller ett par stycken?
Har bara ett sto och hon skall med all sannolikhet betäckas.
Vilken ras har ni?
swb
Av vilken anledning betäcker ni färre?
hon är inte betäckt på två år så det är väl snarare fler.
Om ni låter betäcka alla ston har ni isf sålt de unghästar ni har till salu?
Hur planerar ni att göra nästa år när fölen kommer om ni inte sålt ngr unghästar?
har inte haft några till salu, den senaste var min första egna uppfödning (inte stoets första föl) och skall bli min nya ridhäst.
Kommer ni låta stona vila, ridas eller låna ut dem/magen?
Stoet har varit ridhäst sen förra fölet (född 10) vandes av så nu tyckte jag det var dags att betäcka igen så jag kan ägna mig lite mer åt den lilla och stoet själv kan få göra det hon gillar bäst, det vill säga ta hand som sina föl.
Den nya fölet skall i så fall säljas men det blir ju först om nästan två år så då kan man ju hoppas på att konjunkturen har vänt.