Kommer ni ihåg "V-pannbanden med strass"??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lozzan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 907
L

Lozzan

Jag såg sånna idag! :p hade ingen aning om att det var tävl-ingar nere på travbanan (hoppning) just idag. Det är ju det varje sommar. Tittade lite bland stånden och fick se dom dära v pannbanden där man kunde välja strass bokstav/märke. Dom var ju jättesnygga! hade inga pengar med så ska nog åka ner och köpa ett senare. Det kostade iof. 250:- och det tyker jag är lite mycket för ett pannband men det var så fint! På samma ställe hade dom dessutom olika supersöta täcken bla. blå och rosa med grodor! :D Matchande benlindor finns självklart! Sen var dte superflufffluff ludd där också! jag blev helt gaalen! :d :banana:

Så, ska jag köpa pannbandet? vad tycker ni?

Sv: Kommer ni ihåg "V-pannbanden med strass"??

Snälla...köp ett superfluffludd till mej....ett ROSA....

okej, men du får betala :devil: 25 kronor!

Jag beställde faktiskt ett sådant i samband med att de var aktuella i en tråd förra gången. Tycker att det är jättefint, välsytt och i fin kvalitet.

Från ett sadelmakeri i västeråstrakten, kommer tyvärr inte ihåg namnet nu.

Haha, ska du ha det på Nogge är det nog ingen ide ;) Han har ju så mycket pannlugg så det kommer inte synas ;)

Snyggast är det nog på en häst, som typ tävlar hoppning eller dressyr tycker jag :)

ska till festivalen en sväng imorrn, bor ju mitt emot banan så går jag inte annars får man ju skämmas :smirk: kanske borde köpa mig ett pannband, de lät ju jättefina :d

Åh så fint det låter :D

Wee!!! :banana: Nu har jag beställt! valde ett svart V-pannband med ett hjärta så jag ska kunna ha det på olika pollisar. :p Det fanns stjärna också, kanske hade det blivit snyggare men dom hade inga stjärnor med så jag vet ju inte hur dom ser ut. Hopaps det kommer den här veckan :d Vill ha ett till, ett rakt med en stjärna!

Cabang: jag ska proppa in hans pannlugg i mössan! :rofl: :angel: haha! Tur att dom andra hästarna har mindre pannlugg.

Här är Palles ludd (det är missvisande i färgen, mycket mer ROSA!) :D Skickar det så fort jag fått pengarna och adressen:
Ludd.bmp

Senast ändrad av en moderator:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tovig katt
  • Bråkande hundar

Hästrelaterat

Tillbaka