Kommer ni att fortsätta?

Sv: Kommer ni att fortsätta?

det blir en lagändring så det blir olagligt att ladda ner upphovsrättsskyddat material
 
Sv: Kommer ni att fortsätta?

Säger den nya lagen att det blir olagligt att ladda hem eller dela ut upphovsrättskyddat material??
 
Sv: Kommer ni att fortsätta?

Jag tror det blir både och. Nu är det väl olagligt att dela ut men inte ladda hem och den 1:a juli blir det även olagligt att tanka har jag för mig (jag kan ha fel).
 
Sv: Kommer ni att fortsätta?

amalia skrev:
Säger den nya lagen att det blir olagligt att ladda hem eller dela ut upphovsrättskyddat material??
Idag är det olagligt att dela ut. och det kommer bli olagligt att ladda ner..

Polisen säger ju att de inte ens kommer utreda såna brott eftersom de inte har resurser..
 
Sv: Kommer ni att fortsätta?

Vi kommer fortsätta ladda ner, men inte med dc++. Använder BT istället.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
968
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Jag har köpt en ny mobil, och har inget bank id på den. Inte heller swish. Och för att kunna fixa det måste jag ju kunna komma in på min...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Karfitsa
·
Trädgård & Växter Med tanke på värmen och torkan som har hållit i sig ett bra tag nu och verkar fortsätta hålla i sig, kommer det bli färre mördarsniglar...
2
Svar
38
· Visningar
1 505
Senast: Krålus
·
Samhälle På vägen hem idag så kom det fram en man till mig. Han sa att han på väg hem från sitt jobb hade blivit misshandlad och rånad på allt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 939
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp