Kommer bli utskälld idag =)

Zarro

Trådstartare
Idag ska jag åka och hälsa på där jag jobbade förut.Dom har cirka 23 cavalierer och 2 japaneser.Alla är helt galna i mig och jag har inte varit där på en hel månad nu.Kommer verkligen bli utskälld,haha :rofl:

Sv: Kommer bli utskälld idag =)

haha, låter som när jag åkte ner till en dansk kennel. Dom hade 46 hundar av 4 olika raser, varav samtliga skällde när jag gick min rundvandring.

Sv: Kommer bli utskälld idag =)

Haha ok vad härligt.Vad var det för raser?
Glada var dom allt idag =).Ett rivsår mer lr mindre och ett gäng avundsjuka hundar så fort man inte klappar den hunden.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 730
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 273
Senast: Hermelin
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 466
Hundhälsa Jag har insett att varulvens dagar är räknade även om jag inte vet när räkenskapens dag är inne. Jag har hoppats på att kunna ta med...
Svar
19
· Visningar
2 063
Senast: Milene
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hjälp!
  • Senast tagna bilden XVI