Kombinera Horsol och Prob-olja?

A

Annika_38

Har den här säsongen tänkt att börja med Prob-produkterna.
Men, använde förra året Horsol, med mycket bra resultat.
Nu funderar jag på kombinationen Horsol och Prob-olja, blir det "kaka på kaka" eller?
Horsolen använder man ju intensivt i början för att sedan endast underhålla, och Proben, vad jag förstår används dagligen, hur blir det?
Någon som kombinerar dessa två medel, eller har samma funderingar som mig?

Sv: Kombinera Horsol och Prob-olja?

Ingen som har någon ide om detta?:confused:

Jag vet inget om att blanda Horsol och Prob, det enda jag kan säga är att för mig och min ponny fungerade Horsol utmärkt medan Prob var att kasta pengarna i sjön. Det blev bara kladdigt, utan att göra varken till eller från..

Jo, du kan blanda Horsol med Proboljan, men naturligtvis inte samma dag med bägge.
Jag har använt Horsol 1 gång per vecka, eller varannan vecka, samt probolja 2-3 ggr per vecka eller färre.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 697
Senast: Mia_R
·
Hästvård Jag fick hem en häst för drygt tre månader sen som i nuläget har en del bekymmer med sina hovar. Hästen har gått skodd hela livet utan...
Svar
1
· Visningar
1 662
Senast: super
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 663
Juridik & Ekonomi Jag och min partner sitter och försöker förstå detta med avdrag för tjänsteresor med privat bil. Han har sedan förra året ett eget...
Svar
9
· Visningar
1 019
Senast: soom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka