kom ihåg mig?

E

elvisS

vad ska hända om man trycker i den rutan?
trodde det var så att man inte behövde logga in nästa gång men tydligen var det fel eftersom jag alltid måste logga in om jag ska in på buke..!?
så, min fråga är alltså var "kom ihåg mig" rutan är till för?

elvisS

Sv: kom ihåg mig?

Jag har kryssat i den rutan och behöver inte logga in från min hemmadator.

Från andra datorer måste jag dock logga in på nytt, såklart.

Inställningen försvinner när man rensar gamla filer, så efter det måste jag logga in även hemma, men då kryssar jag i rutan igen och det funkar.

Blir du även utloggad efter en stund?

utloggad blir jag inte. Bara det att den aldrig kommer ihåg mig..

om man kryssat i, ska man logga ut då?

Det vet jag inte, brukar aldrig göra det...:o
Det kanske har något med det att göra?

Troligen är det något problem med en cookie.
Prova med att logga ut en gång när du är inloggad så kanske det eventuellt fixar till "kakan", annars behöver man inte logga ut för att det skall fungera.

Om inte detta hjälper kanske du bör rensa cookies helt och kolla upp att du inte har något på din dator som blockerar cookies från bukefalos.

Återkom gärna även om detta var lösningen på problemet, så vi vet.

Gjorde som ni sa, loggade inte ut utan stängde bara ner fönstret. Gick in på buke igen och var redan inloggad! Så det funkar.:)

Tack för hjälpen!

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag loggade in här i eftermiddags och såg att jag hade 25 notiser, antagligen från den dagbokstråd jag deltagit i. Men jag skulle bara...
Svar
0
· Visningar
888
Senast: hundtant
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 909
Senast: Inte_Ung
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 694
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
97
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama