Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man avmaskar, men inte på samma sätt. Det är inte allt för ovanligt att hästar som kommer från Island är hårt angripna av parister, ibland tar det lång tid att få bukt med och i en del fall har man inte ens lyckats.
Just blodmask verkar var det mest vanlig hästarna är angripna av, varför vet jag ej.
Det förekommer både ock, men de fall jag tänker på är stora blodmasken. Jag har varit med om flera hästar som haft denna i stora mängder, och ja de har eller har haft livslånga skador.
Vad är det för livslånga skador hästen kan få??
Hoppas och tror verkligen att det är lilla blodmasken stumpan har.
Stora blodmasken blir man av med när man avmaskar. Men skadorna kan man inte göra något åt.
De 200 EPG som pratas om här är med största sannorlikhet lilla blodmasken. Du behöver ju inte hetsa upp folk i onödan...
De 200 EPG som pratas om här är med största sannorlikhet lilla blodmasken. Du behöver ju inte hetsa upp folk i onödan...
Det här får du gärna berätta mer om! Ta det på PM om du inte vill ta det här. Det har jag nämligen aldrig stött på tidigare!Nej det är inte sant, vill de sig illa med stora blodmasken så kan man bara hålla den nere med inte avmaska bort. Dess värre har jag en kompis som har ett sto med latent stor blodmask, de får inte bort allt trots olika försök bara hålla en låg nivå.
Ja, det går bra att ta dom på morgonen. Måste man vänta innan man skickar in provet kan man lägga det i kylskåpet. Då håller det sig.