Kollagefotoramar, var?

Kiwifrukt

Trådstartare
Jag är på jakt efter en ram där bilden är som ett kollage, flera bilder i samma eller hur man ska säga. Typ 20x20 i storlek, och gärna med plats för minst tre bilder, vill gärna ha ramen i vitt dessutom. Jag har en liknande grej som jag hittade på Maxi av alla ställen för några år sen, men nu har jag försökt googla och hittar inte riktigt det jag letar efter någonstans, det närmaste jag kom var en med brun ram. Är det någon som har något bra tips på vart man kan leta? Både nätet och fysiska butikstips är av intresse.

De hade många kollageramar på Ikea när jag var där i förrgår. Kan inte säga om det fanns så små dock, men du kan ju kolla =).

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 174
Kläder & Bli fin Jag har i omgångar letat efter en snygg jobbväska som rymmer lika mycket som en kappsäck men som designmässigt är mer handväska än tote...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 028
Senast: Septicemia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 972
Senast: kma
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 447

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka