Kolla resultat

nice and happy

Trådstartare
Jag är helt grön inom distans...
Tänkte kolla upp en häst som skall ha varit tävlad 2ggr.
Jag har tävlings boken men tänkte om man kan fuska med att fylla i den själv? Så jag tänkte om man kunde hitta resultat & om den starat som det står via internet?

Sv: Kolla resultat

Om den är tävlad i en ritt på 80 km eller längre så finns resultaten i SvRF:s resultatdatabas på deras hemsida (från 2002 och framåt).

Är det en kortare ritt så får man kolla arrangerande klubbs hemsida och se om resultaten står kvar.

Jag brukar googla på hästens/ryttarens namn för då brukar även gamla resultatdokument som inte längre ligger på hemsidorna, men som ändå ligger kvar på Internet, komma fram.

Liknande trådar

Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 739
Senast: mars
·
Ekonomi & Juridik Åker ner på Q24 i Aachen och är förvirrad. Någon som har bättre koll för just nu hittar jag ingen info eller undantag. Nya regler från 1...
Svar
0
· Visningar
421
Senast: Ramona
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
811
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 192
Senast: Emro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka