Kolla masken?

MsSleepalot

Trådstartare
Är allt betalat och klart om jag köper en kolla masken låda? Alltså om analysen är betald så det är inga extra kostnader utöver lådan?

Sv: Kolla masken?

nix. Analysen är betald du behöver bara skicka in träcken.
Sen vet jag inte om du behöver odling beorde på vad svaren blir vet jag inte om det blir nå extra.

Allt är betalt! Men du kan välja att ta odling om det skulle finnas mask, och då tillkommer en kostnad om jag inte minns fel.

Nej, med KollaMasken sätts ingen automatisk odling, det får man kryssa för om man vill ha.

Ah, mitt misstag i sådana fall. Fast kompisen skickade in en 'kolla masken' precis när de kom, och var sen himla muttrig för det kom en 'extraräkning' eftersom de odlat, men hon kanske hade kryssat i utan att vara medveten om det då..

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 255
Senast: Presto
·
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
777
Senast: Oknytt
·
Ekonomi & Juridik Åker ner på Q24 i Aachen och är förvirrad. Någon som har bättre koll för just nu hittar jag ingen info eller undantag. Nya regler från 1...
Svar
0
· Visningar
448
Senast: Ramona
·
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
489
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Guldfasanerna
  • reservdelar till klösträd