- Svar: 11
- Visningar: 1 361
I dagens heta debatt kring dressyrens framtid talas det ofta om att det var bättre förr. Om detta är sant i just detta klipp låter vi vara osagt, men en sak är säker – det var annorlunda förr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mycket värre, jag vill inte ens veta hur dom har lärt in 3 stegs galoppen..Vad gör det de värre än dagens dressyr?
Mycket värre, jag vill inte ens veta hur dom har lärt in 3 stegs galoppen..
Jag tror jag är helt vrickad men jag får inte till det med kläderna o filmkvalitet och före 1922.I dagens heta debatt kring dressyrens framtid talas det ofta om att det var bättre förr. Om detta är sant i just detta klipp låter vi vara osagt, men en sak är säker – det var annorlunda förr.
Vad är det du inte får till?Jag tror jag är helt vrickad men jag får inte till det med kläderna o filmkvalitet och före 1922.
Vi körde ofta kadrilj som avslutning på ridskolan. Ibland körde vi dubbla grupper så då var vi 18-20 ekipage i ridhuset och det var verkligen riktigt roligt!! Hjärnan fick verkligen jobba, man var tvungen att anpassa tempo och placering i förhållande till andra. Riktigt lärorikt!Lite kul med kadrilj, det hade jag gärna sett duktiga ryttare göra idag.