Sv: Kolla in

Ja du.. de var en liten söt hårboll de.. :) Får man fråga vad den sötingen kostade? :d

Jag älskar schäfrar. Fick ta bort min i april i år. Saknar henne oerhört. Men dom ska vara korthåriga. Gärna mörka med mycket brunt i. Fast min var rätt så grå faktist. Lycka till med din hund.

Vad söt liten bebis. Jag har oxå en schäfer. Han 4 år nu. Han är nr 4 i raden av schäfrar jag har haft de senaste 10 åren.

Världen är allt bra liten :D

Ska hälsa mamma att jag vet vart ena hennes hunds helsyster är. Hon kommer bli megaglad.

Willows skrev:
Vad söt liten bebis. Jag har oxå en schäfer. Han 4 år nu. Han är nr 4 i raden av schäfrar jag har haft de senaste 10 åren.

Har du haft 4 st på 10 år!!! Har du avlivat dom unga eller?

Bland vita schäfrar föds även normal tecknade, som är fullt tillåtna att regga i vhsk tillsammans med sina vita kullsyskon

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 759
Senast: fixi
·
L
Hundavel & Ras Hej! Endel kanske vet att jag har några favorit raser redan som jag nog skulle välja om jag skulle skaffa en egen hund. Men jag tänkte...
Svar
19
· Visningar
3 004
Senast: NOC14
·
Hundhälsa Vår staffe fyller 13 till årsskiftet. Han har varit helt döv sedan minst ett år tillbaka men i övrigt är han i fysiskt fin form. I...
Svar
5
· Visningar
1 891
Senast: escodobe
·
Juridik & Ekonomi I mars bokade jag flyttfirma för utlandsflytt den 15 maj. Fick skriftlig bokningsbekräftelse efter att ha godkänt offert och allt var i...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 415
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar