Lazy Lady
Trådstartare
Mitt 6åriga qh sto står nu på Skara kliniken.. Började få lite onda aningar om hennes beteende igår kväll när jag va ute för sista kollen vid 22 tiden. Hon hade inte ätit sitt hö, hon hade inte druckit och inte bajsat, såg lite däven ut men ingen feber. Men hon hade bubbel i magen. Gick ut tidigt i morse eftersom jag blivit lite orolig. Hon hade fortfarande inte ätit, inte bajsat och nu hade hon 39,2 i temp.
Tog med henne på promenad för att se om hon kom igång i magen men icke.
Så vi åkte raka vägen till Skara med henne där har nu nu fått stora mängder dropp, och står under bevakning.
Hon har fortfarande inte kommit igång i magen utan står bara och kikar under lugg. Äter nåt litet strå med hö.
Vad kan det vara Hon brukar leva halv jävel när hon ska bli sprutad men nu reagerade hon knappt så antagligen mår hon riktigt skit..
Någon som haft liknande symptom på sin häst??
Help!!
/LL
Tog med henne på promenad för att se om hon kom igång i magen men icke.
Så vi åkte raka vägen till Skara med henne där har nu nu fått stora mängder dropp, och står under bevakning.
Hon har fortfarande inte kommit igång i magen utan står bara och kikar under lugg. Äter nåt litet strå med hö.
Vad kan det vara Hon brukar leva halv jävel när hon ska bli sprutad men nu reagerade hon knappt så antagligen mår hon riktigt skit..
Någon som haft liknande symptom på sin häst??
Help!!
/LL