Köksgardiner?

MsSleepalot

Trådstartare
VAD har man för gardiner i köket? Har absolut ingen aning vad vi ska ha i vårat kök:confused:

Så nu tycker jag ni kan ta kort på era köksgardiner och visa mig:banana:

Sv: Köksgardiner?

Dessa hade jag innan:
kket.jpg

Och dessa har jag nu:
PICT1893.jpg

Lill-busan får ni på köpet. :p

Senast ändrad:

Nyss hade jag dessa:

DSCN4378.jpg

och innan dess...

Bild031.jpg

Nu har jag ju gjort om i mitt kök så jag har ett par andra svart-vita gardiner (panel) men i skrivande stund igen bild och ingen kamera i närheten.

Jag är gardinoman så jag byter ganska ofta gardiner :angel: så det har varit limegröna/vita panellängder...rutiga längder...helvita linnélängder..blå-vita längder osv...

Om jag inte syr själv så köper jag oftast mina gardiner på Indiska, Jysk eller Kid.

Senast ändrad:

De café gardiner jag har sett har suttit tvärs om. Ibland med rak kappa både uppe och nere, och ibland med delad kappa nere.

Min förra lägenhet. Som synes var det bara kappa som funkade med det fönstret. Hade blivit för trångt mellan fönster och köksskåp med någon annan sorts gardin. Jag har inte fått upp gardiner i min nya lägenhet än men det blir kappor där också. Tycker egentligen att det funkar lika bra utan gardiner (i min lgh alltså), men gardinstångsfästena är så fula...

Har ingen bild just nu, köpte ett par gardiner på Hemtex för 44,50, ibland är det bra med rea :D
Ett par svarta med vita fiskar på, därför är det bra att jag har ett sånt ljust kök så att det inte gör något att jag har svarta gardiner.

Man kan hitta mycket fint på Hemtex, däremot tycker jag att det är så dyrt :o :D
så sant men man får passa på när de har jätterea, typ 50% eller 70% vilket de har väldigt ofta

(frågan är vell snarare när de har ordinariepriser där)

och hur kom det sig att jag ramlade in i en gardintråd då.... :eek: :eek: :eek:

Liknande trådar

Hemmet Jag beställde tyg till nya köksgardiner. Det smalrandiga. I samma serie fanns flera olika, så jag tänkte man kunde ha lite annat på...
Svar
19
· Visningar
455
Senast: tictacs
·
Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 010
Senast: SaraXX
·
Hemmet Det är +20 i (hyres)lägenheten när vi mäter temperatur en bit in, men lägenheten känns kall. Vi bor på 1a våningen och har källaren...
Svar
14
· Visningar
801
Senast: jemeni
·
Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas...
2
Svar
23
· Visningar
1 241
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18