Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp *räcker upp handen* - har testat EN gång, kommer inte att göra om det...Jag är trött och somnar lätt dagtid, funderar på att testa koffeintabletter. Kaffe är äckligt.
Någon som provat? Fungerade det? Biverkningar?
Oj!Det beror nog på hur pass känslig man är tror jag.
Jag prövade en gång när jag hade haft en rätt ihållande period av nattjobb, långa pass när det var särskilt viktigt att man verkligen var skärpt. Sista natten var jag skittrött och tog två tabletter när en kollega erbjöd mig.
Jag sov inte på tre dygn efter det, var helt galet hispig & uppskruvad![]()
Det var nog för många.Japp *räcker upp handen* - har testat EN gång, kommer inte att göra om det...
Iofs så tog jag nog 5-6 styckendet kanske var för många...
Kropp och knopp sov - ögonen vad vidöppnaDet var en av dom märkligaste dagarna i mitt liv
![]()
Oj!Vet du vad de tabletterna hette?
Jag har hyfsat starka koffeintabletter, köpta i butik som har kosttillskott och liknande, ungefär dubbel styrka mot de som finns på apoteket. Jag blir varken överpigg eller speedad, men däremot kan det, precis som det står, "minska trötthet" - när jag har sovit dåligt eller behöver fokusera lite extra funkar det för mig med en tablett. Det är inget mirakelmedel men jag märker viss effekt.Jag är trött och somnar lätt dagtid, funderar på att testa koffeintabletter. Kaffe är äckligt.
Någon som provat? Fungerade det? Biverkningar?
Hittade tabletter på Apotea, Koffein Recip100 mg. Man kanske kan börja med en halv tablett...men dyra är de, 30 st för 48 kr. Koffein borde ju inte vara så dyrt.![]()