köpa barnvagn på tradera?

S

Sara87

nu är jag ju inte gravid.. än ;)
men titta på allt som har med bebisar att göra får man väl göra ändå?:p
nu har jag hittat fina barnvagnar på tradera, mkt billigt, men jag vil absolut inte ha en sån låg vagn som är så poppis nu, ni vet såna där man får ryggskott bara av att böja sig ner till barnet.

är det nån här som har köpt där? nu menar jag inte privatutlagda vagnar utan de som kommer direkt från tillverkare/företag..
 
Sv: köpa barnvagn på tradera?

Kamrat till min sambo köpte vagn genom tradera (tysk) och han och hans tjej var supernöjda.
Vad gäller garanti osv har jag ingen aning om hur sånt funkar eller försäkring av vagnen.

Annars passar man på när det är utförsäljning av utgående årsmodell ;)
 
Sv: köpa barnvagn på tradera?

vagn nr 2: jag har köpt från tyskland via företag, dålig service, bara bortförklaringar då ena hjulet vobblade o jag ville ha nytt....
vagn nr 3, den vi använt dagligen senaste 1½ åren: Köpt privat via tradera, superbilligt och superperfekt... ½ år gammal vagn som ny kostade 8000 inkl allt jag betalade 2300 kr inkl frakt :banana:
Första vagnen: var helt ny från Barnens Hus... en present från dotterns farfar och morfar :)
 

Liknande trådar

Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 630
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 550
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
30 960
Senast: Elendil
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 055

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp