KO på uppdrag granskning

Hazel

Trådstartare
Om en timme (kl åtta) är det uppdrag granskning på ettan och idag ska det handla om kaukasisk ovtjarka, litet tv tips alltså. Kan bli intressant!

Sv: KO på uppdrag granskning

Jag är precis på väg till affären för att köpa chips;)
Nejmen, ska bli intressant att se vad de säger! Vet inte mycket mer om rasen än vad jag hört på buke, men tror jag har fått en rätt bra bild av dom ändå. Efter att ha sett hur de "marknadsförs" på blocket kan det nog vara bra att Uppdrag Granskning gör ett program.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera... 2
Svar
24
· Visningar
2 275
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM... 2
Svar
34
· Visningar
5 052
Senast: Lillefrun
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år... 14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 933
Hundhälsa För 2 dagar sen började vår Staffe Iris att skaka och så småningom även hässja kraftigt. Vi avvaktade nån timme men beslöt snart att åka...
Svar
7
· Visningar
1 484
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka