Knoppar till byrå

misan

Trådstartare
Tips på vart man köper knoppar till byrån i barnrummet? Helst inte för 60 kr/ st, för då kommer knopparna att ha kostat mer än själv byrån ;)

Sv: Knoppar till byrå

Blaelefant.se har knoppar till barnrum. Ligger på 30-40kr/st har jag för mig men kan minnas fel! :)

Några som är lite roligare än bara vanliga släta, inget speciellt jag letar. Har kollat tradera och sånt, men hittar bara typ 2 av varje. Fast nu när jag tänker efter kanske man skulle köpa olika... hmm, tål att funderas på, bara det inte blir alltför rörigt istället. Ikea är lite för långt bort, vill ha nuuu såklart ;)

Vanliga plastdjur som ska vara till barnens bondgård blir jättefina knoppar.
Borra ett litet hål genom magen och skruva fast i lådan. En liten distans mellan djuret och lådan gör det lättare att få tag om knoppen. Jag använde en vinkork, en sån där nyare av plast, som jag sågat i skivor, men om du hittar pärlor med lagom stort hål är det nog också fint.

Vilken rolig idé!! Gäller att inte borra i barnens favoriter bara haha ;)

Liknande trådar

Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
173
· Visningar
8 270
Senast: Lisen82
·
Juridik & Ekonomi Jag har fram till nu haft ett gratis bokföringsprogram i mobilen, som fungerat bra till mitt lilla fritidsföretag. Men nu tar de bort...
Svar
7
· Visningar
482
Senast: ameo
·
Hemmet Som rubriken säger - jag vill utöka räckvidden på mitt Wi-Fi, helst både inne i huset och så att det räcker ut till stallet. Har idag...
Svar
5
· Visningar
443
Senast: Monimaker
·
Kläder & Bli fin Ok, nu är det problem. Jag ska på 60-årsfirande och har inget att ha på mig 🙈 normalt går jag i jeans och hoodie och när värmen kommer...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 849
Senast: Tajger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar