Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det inte skallbenet? Annars får du nog lägga ut en bild på var du menarÄr det en lymfkörtel? Den där hårda knölen som sitter alldeles bakom örat (ovanför örsnibben)?
Bildgoogla på processus mastoideus eller mastoidutskottet och se om det stämmer med den knöl du upplever.
Försvinner den emellanåt?
Jag brukar få körtlar bakom öronen innan jag blir sjuk men försvinner därefter.
Kroppen är full av lymfknutor/körtlar. Det sitter mängder på huvudet. De svullnar vid infektioner.Fick en förra året ungefär samtidigt som nu, men sen försvann den. Minns inte om jag blev sjuk sen? Upptäckte den nu igen för någon dag sen att den började bli större igen, och nu är den gigantisk igen.
Funderar på om det kan vara nån reaktion på pollen eftersom den kom förra året vid den här tiden. Men jag vet inte?
Kroppen är full av lymfknutor/körtlar. Det sitter mängder på huvudet. De svullnar vid infektioner.
Det kan mycket väl vara något du reagerar på som orsakat detta. Se det som ett tecken på att ditt immunsystem funkar![]()
Sådär kan jag få när jag använder solglasögon eller diadem.Visa bifogad fil 52010
Gick ju sådär att ta en bild på den själv...Men den sitter där iaf. Är bara ena sidan, och nej, den brukar verkligen inte vara sådär stor.