knasig hund

Sv: knasig hund

Den där har varit uppe förr.
Och vi har funderat på om hunden är frisk.

Detta är tredje tråden på kort tid med den filmsnutten.....
Tyckte inte den var speciellt rolig första gången och den blir ju inte bättre för varje gång den läggs in i en tråd heller. Tycker den är tragisk...

Ok, hade aldrig sett den förut.
Ja något måste det väl vara... SOm när valpar inte förstår att deras svans är deras egen kroppsdel, eller nåt...

Jeka skrev:
Ok, hade aldrig sett den förut.
Ja något måste det väl vara... SOm när valpar inte förstår att deras svans är deras egen kroppsdel, eller nåt...

Fast valpar blir inte aggresiva mot sin svans.
Ser du på filmen ser du väl att hunden visar aggretion mot sig själv. Icke ett normat beteende.

Ja.
Jag menade inte att det är ett exakt likadant beteende. Det jag menade var att hunden inte verkar förstå att det är hans tass...

Jeka skrev:
Ja.
Jag menade inte att det är ett exakt likadant beteende. Det jag menade var att hunden inte verkar förstå att det är hans tass...

Men om du i det läget skulle sträcka fram en hand (mot den aggressiva hunden), skulle hunden förstå att det va en hand, eller en annan hund? :smirk:

Det tror inte jag att vi kan avgöra efter att ha sett en liten filmsnutt. ?

varför verkar så många tycka att psykiska problem (även på andra djur) är roliga? :crazy:

hmmm tryckte det mesdt såg tragiskt ut..den hunden kan ju inte vara frisk...

Tycker det ser ut som om någon drar i benet. Typ med en genomskinlig tråd.

Det syns tydligt tycker jag att det är en tråd, på det sättet hunden håller benet. Sen direkt när "trådhållaren" släpper ner benet återgår hunden att tugga på sitt ben. Jag tror det är fusk iaf.

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 738
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 561
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 884
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund om en jagande jakthund attackerar en kopplad hund på promenad?
2
Svar
27
· Visningar
2 042
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höjda elpriser
  • Julklappar 2024!
  • Valet i USA