Knäproblem?

ebbalotta

Trådstartare
Vi har en pålle, snart 22 år, alltid varit ganska stor och tung med grov benstomme;) Haft problem till och från med sina ben, haft keratom i en framhov och blivit helt frisk och fin i benet igen. För ca två månader sen började han gå dåligt och vi gav honom Glukosamin, tänkte att han börjar bli stel gamle gubben.. mest på morgonen man märkte av det. Haltade inte men hade liksom svårt att komma igång, tilläggas bör att han inte blivit riden på ett par år. Tyckte det gick lite sämre igen, hovslagaren kom och tyckte att han belastat lite konstigt på vänster bak. Ringde veterinären som kom och tittade på honom och såg att han liksom går inåt med vänster bak, svårt vid svängar osv. Hon kände på honom men inget konstigt.. fick Fenylbutazon och ska kollas igen om det inte blir bättre.. och det blir det inte!! Undrar därför om någon här känner igen sig?? Alla tips mottages med tacksamhet! Givetvis ska vet komma tillbaka ändå, mest att vi känner oss så maktlösa och inte kan förstå vad det kan va? Snälla om någon känner igen detta så skriv! tack!

Liknande trådar

Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 505
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
869
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
806
Senast: miumiu
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
835
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka