MissOnly

Trådstartare
Det borde finnas en nålad tråd om vad knapplån är för något, eftersom det är något av en oskriven regel här på buke ;). Man ser nästan varje dag folk som frågar om vad "KL" är för något. :p

Sv: Knapplån

Då kan du väl berätta för de ovetande i den här tråden då o hoppas att den blir kvar :angel: :D

ska JAG :eek: jag som är så dålig på att förklara saker :D ingen annan som känner sig manad :angel: ?

Annars går det ju bra att använda sökfunktionen.

Sök på knapplån här i forumet ger 61 träffar varav 7 heter just KNAPPLÅN :angel:

Mycket få läser de nålade trådarna, de flesta ser dom öht inte alls :eek:

Jag har inte direkt sökt på det eftersom jag själv vet vad det är :angel:

shame shame. Folk borde lära sig att läsa de nålade .. :p

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
499
Senast: Shaggy
·
Tävling Vad använder ni för nummerlappar på tävling? Jag har hittills haft enkla fyrkantiga i plast och sytt fast fästet för kardborrband på...
Svar
9
· Visningar
330
Senast: Blyger
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 558
Senast: Tilly_85
·
Övr. Barn Finns det någon idrottslärare här på Bukefalos? Mitt barn älskar idrott och var den enda på skolan som fick A i 6:an. På högstadiet...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
8 358

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info
  • Målbilder för trubbnosar.

Hästrelaterat