Knäpper hela han

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare attsy
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 820
A

attsy

Vad är det som "knäpper" i min häst när han rids/leds, spec när han inte är uppvärmd? Är det lederna? Något man kan göra något åt eller ska man låta det vara? :)

Sv: Knäpper hela han

hehe, :) jag tog ut kiropraktor´n så hon fick klämma igenom honom lite :D det funkade ett tag iaf.

haha okej, jag har inte fått tag i den jag vill använda mig av.. det knäpper otrolig mkt om honom när man skrittar fram haha :P

haha jag vet, han gjorde det förr också. :) men han hade ju en låsning i höften då.

En av mina låter det ganska mkt om när han skrittar, fick förklarat att det var bakknäna det knäppte om, det var ngt som inte satt 100% fast eller liknande. Men det var inget som gick att göra ngt åt eller var farligt så vi har inte undersökt det vidare..

Liknande trådar

Hästvård Någon som har erfarenhet av skadad SI-led och skadad disk mellan L6/S1? Disken är tydligen en följdskada av att SI-leden är skadad…...
Svar
2
· Visningar
361
Senast: slant98
·
Hästvård Någon som vet anledningen till att hästen ska stå på box i 24 h efter att den sprutats i en led? Jag glömde fråga veterinären och jag...
Svar
16
· Visningar
1 298
Senast: Freazer
·
Hästvård Hej! Ni som har hästar som har/haft såna, hur har ni märkt det? Har ni märkt det eller har ni röntgat och hittat det då? Hur vet man...
Svar
8
· Visningar
596
Senast: Lavinia
·
Hästvård Jag har nog varit otydlig innan! Jag vill veta om det är någon som har fått samma diagnos på sin häst som jag fått på min häst. Han...
Svar
1
· Visningar
496
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka