Knäppa sovställningar (humorlänk)

Sv: Knäppa sovställningar (humorlänk)

Åh, underbart!!! :love: Precis vad jag behövde efter ungefär tio timmars nötande om kalla kriget... *spysmiley*
 
Sv: Knäppa sovställningar (humorlänk)

Jag vet, de är ursöta:love:

Det är sällan jag gillar söta-och-roliga-kattbilder-som-finns-på-internet, alltid är det nån lustigkurre som mailar dem - men de här tyckte jag var suveräna:D

Min favorit är nog:

20. The Mid-Sentence
Only recommended for individuals with extreme forms of narcolepsy.
 
Sv: Knäppa sovställningar (humorlänk)

Jaa:love:

Den med torkställningen gillar jag inte, den ser otäck ut. Men de andra är så söta. Finns ingen bättre underhållning än katter:D
 
Sv: Knäppa sovställningar (humorlänk)

"Sleepmode" på fönsterbrädet över elementet :D:

32872566.jpg
 
Sv: Knäppa sovställningar (humorlänk)

Ja, man tröttnar liksom aldrig på att titta på katter:love:

Min exsambo och jag kan berätta länge och ingående för varann om senaste nytt som våra katter hittat på - och vi slutar alltid med "vem fan behöver tv?":D
 
Sv: Knäppa sovställningar (humorlänk)

Haha, de hade ju också platsat i den där länken:D

Fin röd:love: katt
 
Sv: Knäppa sovställningar (humorlänk)

Ha ha, tack för dagens garv!!! Den med babyn, och den med elementet var ju helt outstanding...:rofl:

Känner mer och mer att jag nog var en katt i mitt förra liv...;)
 

Liknande trådar

Övr. Katt Tanken har hela tiden varit att Kjellie och Miss Li ska få gå in och ut som de vill. Vi har köpt en kattlucka som borde komma idag och...
Svar
11
· Visningar
1 736
Senast: Luff
·
Tjatter Roller: Goda Ängel - får varje natt skydda en deltagare mot att bli käk. Siarlärling - får sia varannan natt m första sian natt 1...
25 26 27
Svar
537
· Visningar
22 064
Senast: Sasse
·
Övr. Katt Vår lilla kisse fick somna in häromdagen efter ett långt och tidvis hårt liv. Vet inte om vi skall ha någon ny katt, men om så får det...
Svar
18
· Visningar
2 945
Senast: mamman
·
Övr. Katt Jag har fyra stycken. En hane och tre honor. Är helt såld på rasen. De ger en sån otrolig kontakt och glädje. Klängiga och keliga och...
Svar
12
· Visningar
1 592
Senast: Vogue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp