Sv: Knäna.

Jag har inte reagerat på det innan, men det var när nån frågade mej vad det var för "knölar".. Då funderade jag lite, men har ingen aning om vad det kan vara. Jag trodde han skulle "växa" ur dom, eller vad man kan kalla det.

dom på sidan av knäna??
hästar har såna ju :idea:

knäna ser alltid större ut på en unghäst som inte växt klart, lederna brukar ju växa först och det gör ju att hästen ser en aning opropotionerlig ut.

Ja precis!! :)

Okej, men då ska det inte vara nån fara då!!

Jag har inte sett så "stora" på nån annan unghäst förut, men då kommer det nog bli som jag tänkte att han växer i dom!! :)

dom där var ju inte så farliga alls!
(tänk på uttrycket "fölknän")

ett-tvååriga hästar är exteriört det fulaste som finns :smirk:

kan se ut som allt mellan kamel och åsna. säger inget alls om slutresultatet....

lycka till med din bäbis och oroa dig inte för mycket :idea:

Ja det ska jag göra!! Tack för svar!!

hehe Ja dom kan juh se lite fula ut innan dom är färdigväxta :rofl:

men vi får hoppas på en svan ;)

Liknande trådar

Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 274
Senast: Roheryn
·
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
952
Senast: Fiorano
·
Hästvård Någon som kan hjälpa mej förstå vad som hände??( veterinär är kontaktad med uppföljning imorgon) Stod ute i hagen med ponnyn 15 år i...
Svar
2
· Visningar
872
Senast: Grazing
·
Anläggning Finns säker gamla trådar kring detta men ville ändå ha lite input. Jag har min häst hemma på egen gård, ihop med en annan häst som...
Svar
18
· Visningar
1 955
Senast: Solis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka