KM på Margaretehof

Sv: KM på Margaretehof

Ingen alls?!
Jag tänkte ställa upp i V1 och T1, det ska bli spännande! :bump:

Nja, det är ju lite långt till Margaretehof då. och så är "ponnyn" lite ung. Vi tar det piano till närsta vår i alla fall! :)

/Malin

Förhoppningsvis, det beror på om jag hinner hålla igång pållen som står 2 mil hemmifrån...
I så fall blir det tölt och högst eventuellt fyrgång. Jag blir jämt så nervös för att fatta fel galopp (trots att jag fick "fin fattning" som omdöme sist *skryt*)...
;)

marijaa skrev:
Förhoppningsvis, det beror på om jag hinner hålla igång pållen som står 2 mil hemmifrån...
I så fall blir det tölt och högst eventuellt fyrgång. Jag blir jämt så nervös för att fatta fel galopp (trots att jag fick "fin fattning" som omdöme sist *skryt*)...
;)
Vilket varv ska du tävla i tölten isåfall? Kanske vi tävlar mot varandra.. :) Vilken klubb tävlar du för?
Jag måste banta min häst innan jag tar ut honom på tävlingsbanan.. :p
Jag tar höger varv i fyrgång, kan inte alltid fatta vänster galopp...

/Emma

gisses, kommer aldrig ihåg från gång till gång vilket varv jag rider i. Tror jag tävlat i båda, men jag vill nog ha de svåraste momenten i höger varv, då börjar jag i vänster va? Lusläser alltid fipot innan tävling för jag glömmer så fort...
Första c-klass, har tävlat lätt innan för att jag är så feg men hästens bästa gångart är den ökade tölten så vi har förlorat på att de tar bort den i lätt. Får se hur det går i c-klass... :D

Så roligt, vad heter din häst? Vilken klubb tävlar du för då? Får se om vi möter varandra där..:)

Hej Sprettur!!
Va snygga vi är på din bild från firmakeppnin på margaretehof, Valborg!! Den andra ryttaren på den andra musblacken, det är jag!! Red du KM i helgen?

MVH Annah

japp, det gick skit!! :smirk:

hästen eller ryttaren var inte i form... så är det ibland...

sydsvenska mästerskapen.
Nog blir det väl av och jag skulle gissa att det blir på mhof i ófeigurs regi, det har ju varit stående de sista åren...

va?

T1 står för tölt, T2 är också tölt fast med momentet tölt på lös tygel.
1:an och 2:an står inte för svårighetsgrad eller så.

marijaa skrev:
sydsvenska mästerskapen.
Nog blir det väl av och jag skulle gissa att det blir på mhof i ófeigurs regi, det har ju varit stående de sista åren...

Okej, då vet jag :)

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 681
Senast: Lejanna
·
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
761
Senast: Ajda
·
Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
259
Senast: Roheryn
·
Fordon Vilken elbil ska jag (kanske) köpa? Bensinare har jag koll på vilka jag gillar, men elbilar inte alls. Kraven är att den ska fungera så...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
2 611
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar