Klubbtävling?

K

kabitsoo

Hejhej!

Har aldrig tävlat så tänkte få lite info av er hoppryttare:D:bump:

Jag tänkte att det skulle vara kul att tävla klubbtävling på min häst. Men vet inget om klasser eller något.

Eftersom jag aldrig tävlat så vill jag ju börja lågt (min häst är ganska ung också och har inte haft henne så länge).
Finns det typ klasser som är typ 60 cm för D-ponny?

Och hästen måste vara vaccinerad va?

Behöver jag och hästen licens och grönt kort?

Tacksam för svar!:bow:

Sv: Klubbtävling?

Klasserna kan säkert variera en del från klubb till klubb så kolla med din egen klubb. Hos oss brukar ponnyklasserna ligga på 50-110.

Du behöver inte ha licens eller grönt kort för klubbtävling dock ska hästen vara vaccinerad och intyg ska kunna visas upp.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 196
Senast: Emro
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
815
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 095
Senast: Bison
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 214
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar